"姚之羚"<露胸>引誘埋我地成班港男 想點 ˍˍ??一個字...正到爆!


華府廚娘. "姚之羚"<露胸>怒點我地呢班才子呀!一個字...正到爆! E-mail 此主題給朋友

石榴姐姐引誘完小虎哥都唔夠 ...


仲想引誘埋我地成班麻X佬 想點 ˍˍ??



兄弟們 我地上 !!!!


















其他相!



















關於我自己

其實投資好簡單,挑選優質股買入,直到股價上升一倍或以上才考慮獲利回吐,再用止蝕盤保護,以防自己分析錯誤,如此一來虧損被局限在15%之內;至於利潤,不妨讓它往前跑,通常獲利100%是最起碼要求,不少情況下利潤可達200%或以上
a